Vårt mål är att samtliga fakturor till och från Corem ska vara elektroniska
För våra leverantörer finns ett flertal olika sätt att skicka e-fakturor så att ni kan hitta ett som passar beroende på omfattning och system. För information om hur ni som leverantör kan skicka e-fakturor till oss, kontakta oss eller vår leverantör InExchange.
I det fall ni redan har en lösning för e-faktura kontakta er operatör för att börja skicka e-faktura.
Har ni ingen lösning för e-faktura kan vår samarbetspartner InExchange hjälpa er att komma igång: www.inexchange.se/skicka-faktura
Vi erbjuder också möjlighet att registrera era fakturor som e-fakturor till oss manuellt, via InExchange Web. Att använda InExchange Web har en kostnad som beror på fakturavolym. För att stödja de leverantörer som inte har möjlighet att skicka efakturor erbjuder vi att registrera 100 fakturor per år helt kostnadsfritt.
För mer information gällande e-fakturor eller andra fakturafrågor, vänligen kontakta oss på 08-503 853 33 eller skicka email till leverantorsreskontra@corem.se